نکات خرید پکیج دیواری
نوشته شده توسط : zg

انتخاب پکیج با ظرفیت متناسب

 

ظرفیت پکیج دیواری منتخب شما باید با فضای داخلی ساختمان متناسب باشد.

در مناطقی که ارتفاع از دریا سبب کاهش چگالی هوا می شود. ظرفیت پکیج ، متناسب با نسبت چگالی هوا به چگالی هوا در سطح دریا کاهش می یابد . مثلا برای مکانی به مساحت 150 متر مربع پکیج با ظرفیت 24000 کیلوکالری مناسب می باشد. 

پکیج دیواری

انتخاب پکیج با توجه به موقعیت دودکش

 

در طبقات بالای آپارتمان که طول عمودی لوله دودکش کمتر از 3 متر است باید پکیج فن دار نصب شود. ولی در طبقات پایین که طول افقی لوله دودکش کم است (یعنی کمتر از 1 متر باشد) می توان از پکیج بدون فن استفاده نمود . لازم به ذکر است برای ایمنی از گازهای سمی حاصل از احتراق بهتر است از پکیج های فن دار با دودکش دو جداره استفاده شود  .

همچنین اگر بنا به هر دلیل امکان استفاده از پکیج های فن دار نبود باید از پکیج هایی استفاده شود که مجهز به سنسور حرارتی دودکش هستند سنسور حرارتی دودکش انسداد و گرفتگی دودکش را هشدار داده و سپس خاموش می شود.

 

توجه به مبدل حرارتی پکبج

 

اگر سیستم مورد نظر گرمایش از کف باشد بهتر است از پکیج های کندانسیک استفاده شود تا مصرف گاز پکیج کمتر شده  و در صورت استفاده از فن کویل برای گرمایش بهتر است که از پکیج مخزن  دار استفاده شود تا به هنگام استفاده از آب گرم صرفی، فن کویل باد سرد نزند.

 

توجه به آب گرم مورد نیاز

 

اگر به آب گرم بسیار زیادی نیاز دارید از پکیج های مخزن دار و با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

 

مبدل های پکیج

 

در شهرها و مناطقی که املاح آب بالاست و دارای آب سنگین هستند استفاده از پکیج دومبدله انتخاب مناسب تری است چرا که پکیج های تک مبدله در این مناطق پس از مدتی دچار رسوب گرفتگی می شوند

 

ارائه خدمات پس از فروش

 

پکیج مورد نظر خود را از شرکتی خریداری کنید که خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهد و قابل اعتماد ، اصطلاحا برند معروف و شناخته شده ای باشد و قابلیت پشتیبانی از قطعات پکیج های تولید خود را داشته باشد. برندهای معتبر دارای گارانتی 2 تا 3 سال هستند. بهترین برندهای پکیج های خارجی موجود در ایران مربوط به شرکت های ایتالیایی می باشد که قیمت های بالاتری نیز دارند ولی برندهایی چون بوتان و ایران رادیاتور نیز طرفداران ویژه ای دارند و در حال حاضر از اعتبار بسیار خوبی برخوردارند.

برای مشاهده ادامه مطلب ، قیمت پکیج ، فروش پکیج ، خرید پکیج به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.bamintahvie.com/category/heating/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%B4%D9%88%D9%81%D8%A7%DA%98-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

منبع : بامین تهویه





:: موضوعات مرتبط: پکیج , ,
:: برچسب‌ها: پکیج , قیمت پکیج , پکیج دیواری , پکیج زمینی , پکیج گرمایشی , فروش پکیج , خرید پکیج , پکیج ایران رادیاتور , پکیج بوتان , بوتان پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: